وکیل مهاجرت استرالیا، مهاجرت به استرالیا – موسسه دکتر دانی و وکلا

 

امور حقوقی ایران

خدمات حقوقی بین المللی دفتر حقوقی نوبیان، ارائه مشاوره به تجار و فعالان اقتصادی ایرانی علاقه مند به گسترش فعالیت های خود در سطح جهانی و پی گیری امور شرکت ها و اشخاص حقیقی خارجی یا ساکن خارج از کشور که در ایران فعالیت تجاری دارند را شامل میشود.

در مورد دعاوی حقوقی که در خارج از حوزه صلاحیت قضایی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، ارائه خدمات حقوقی صرفاً از طریق وکلای رسمی کشور مربوطه که سابقه قابل قبولی از همکاری با دفتر ما داشته باشند صورت می گیرد.

وکلای دفتر حقوقی نوبیان همچنین دارای مهارت و تجربه لازم برای اظهارنظر در مورد نحوه تفسیر و اجرای قوانین ایران هستند و سابقة صدور نظریات حقوقی به عنوان کارشناس حقوق خارجی ( Foreign LawExpert) در نظام های قضایی کشورهای مختلف از جمله استرالیا و انگلستانرا دارند. صدور گواهی یا تصدیق نامه در مورد احوال شخصیه، سوابق شغلی یا قضایی متقاضیان جهت استفاده اتباع یا اشخاص مقیم ایران در خارج از کشور و درحدودی که قوانین و مقررات ایران به وکلای پایه یک دادگستری اعطای صلاحیت نموده از جمله دیگر خدمات ماست.

گروه حقوقی نوبیان افتخار دارد که اعلام نماید در طی پانزده سال گذشته بخش مهمی از توانایی های تخصصی خود را در اختیار هموطنان عزیز مقیم خارج از کشور قرار داده است. طیف متنوعی از مسائل حقوقی شامل، ثبت ازدواج و طلاق، حصر و وراثت و تقسیم ترکه و کلیه امور احوال شخصیه، رفع مصادره و ضبط اموال، مدیریت دارایی ها و پیگیری امور تجاری، دعاوی کیفری و… در حیطة تخصصی وکلای دفتر حقوقی ما قرار می گیرد.

مشاوره آنلاین یا تلفنی و ارائه گزارشهای دوره ای در مورد پرونده های در دست اقدام از جمله خدمات ویژه ما برای هموطنان خارج از کشور است.

 

امتیاز دهید