وکیل مهاجرت استرالیا، مهاجرت به استرالیا – موسسه دکتر دانی و وکلا

آنچه در این مطلب می‌خوانید

ویزای والدین 143 استرالیا

ویزای والدین استرالیا 143، ویزای اقامت دائم استرالیا برای والدین است که نسبت به سایر ویزاهای والدین هزینه‌ی بیشتری دارد، اما بررسی پرونده در مدت زمان کمتری انجام می‌شود.

از طریق این ویزا می‌توانید اقامت دائم استرالیا را دریافت کنید و به طور نامحدود در این کشور زندگی کنید. همچنین این ویزا استفاده از خدمات رایگان پزشکی، کار و تحصیل در استرالیا را برای شما فراهم می‌کند. البته ویزای 143 استرالیا شرایطی نیز دارد؛ در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا شرایط و مزایای مهاجرت از طریق ویزای 143 استرالیا را برای شما شرح دهیم.

ویزای والدین 143 استرالیا چه ویژگی هایی دارد ؟

صف انتظار ویزاهای ساب کلاس 103 و ویزای ساب کلاس 804، معمولاً طولانی است. بنابراین بهترین ویزا برای مهاجرت سریع والدین به استرالیا ویزاهای Contributory است که زمان بسیار کمتری برای بررسی مدارک و صدور ویزا نیاز دارند.

ویزای والدین استرالیا مخصوص کسانی است که به منظور زندگی در کنار فرزند خود، قصد دارند به استرالیا مهاجرت کنند. در ویزای ۱۴۳ استرالیا والدین می‌توانند وارد خاک استرالیا شده و از مزایای حمایتی این نوع ویزا در استرالیا بهره‌مند گردند.

اگر چه ویزای 143 استرالیا هزینه بیشتری نسبت به دو نوع دیگر ویزا دارد، اما مراحل دریافت آن سریع‌تر است. ویزاهای Contributory با دیگر ویزاها از نظر پرداخت هزینه متفاوت‌اند. به این صورت که یک هزینه‌ی اولیه در هنگام تشکیل پرونده پرداخت می‌شود و سپس قبل از صدور ویزا، هزینه‌ی مرحله‌ی دوم که رقم بالاتری نیز دارد پرداخت خواهد شد.

ویزای والدین استرالیا سابکلاس ۱۴۳  یک ویزای اقامت دائم استرالیا است که به متقاضی این اجازه را می‌دهد که به مدت نامحدود در استرالیا زندگی کند.
برای دریافت ویزای ۱۴۳ استرالیا از دو مسیر درخواست مستقیم و غیرمستقیم می‌توان اقدام کرد. در مسیر درخواست مستقیم، فرد برای تشکیل پرونده، باید مبلغ ۵۵۵۵ دلار(۴۱۵۵ متقاضی اصلی یعنی پدر یا مادر و ۱۴۰۰ دلار نفر دوم) و هنگام صدور ویزا نیز مبلغ ۴۳۶۰۰ دلار استرالیا پرداخت کند.

مزایای ویزای والدین 143 استرالیا

ویزای 143 استرالیا به متقاضی و اعضای خانواده او اجازه می‌دهد که به صورت دائم در استرالیا زندگی کنند و یکی از ویزاهای اقامت دائم استرالیا محسوب می‌شود.

شرایط اسپانسر برای ویزای والدین 143 استرالیا

افراد متقاضی ویزای 143 استرالیا باید حتماً توسط فرزند یا همسر فرزندشان که شهروند استرالیا است یا اقامت دائم دارند اسپانسر شوند. افراد اسپانسر والدین باید حداقل به مدت دو سال پیش از درخواست این ویزا در کشور استرالیا کار و زندگی کرده باشند.

جدا از بحث اسپانسر، مرحله‌ی تست Family Balance یا تراز تعداد اعضای خانواده مرحله‌ای است که متقاضیان ویزای والدین باید از آن با موفقیت عبور کنند. پشت سر گذاشتن این مرحله با موفقیت یعنی حداقل نیمی از تعداد فرزندانشان ساکن کشور استرالیا بوده یا تعداد فرزندانی که در خاک این کشور زندگی می‌کنند، بیشتر از دیگر کشورها باشد.

هزینه ویزای والدین 143 استرالیا

شرایط متقاضی برای ویزای والدین 143 استرالیا

  • فرد متقاضی می‌بایست حداقل یک فرزند دارای ویزای دائم استرالیا و یا شهروندی این کشور داشته باشد. به علاوه لازم است این فرزند دو سال اخیر را در استرالیا ساکن بوده باشد.
  • فرد متقاضی می‌بایست توسط فرزند و یا همسر فرزند که بیش از 18سال سن دارند، اسپانسر شود.
  • فرد متقاضی باید شرایط تعادل فرزندان را داشته باشد. این بدان معناست که حداقل نیمی از فرزندان وی دارای ویزای دائم استرالیا باشند.
  • فرد متقاضی باید واجد شرایط سلامت جسمانی و روانی باشد و همچنین تست مدیکال استرالیا را بگذراند.
  • اعضای خانواده از جمله همسر و فرزندان وابسته نیز در این ویزا قرار می‌گیرند.
  • نیازی به اثبات تکمن مالی نیست.

خلاصه ای از ویزای والدین 143 استرالیا

اگر شهروند استرالیا یا مقیم دائم استرالیا هستید و می‌خواهید والدینتان نیز با شما در استرالیا زندگی کنند، می‌توانید تحت ویزاهای مهاجرت والدین استرالیا برای مهاجرت آن‌ها اقدام کنید.

چندین ویزای مختلف توسط دولت استرالیا برای مهاجرت والدین ارائه شده است که این ویزاها هر کدام مراحل، مدت زمان انتظار و شرایط و هزینه خاصی دارند. ویزای 143 ساب کلاس والدین استرالیا، نسبت به دیگر ویزاها مدت زمان انتظار کمتری دارد اما در مقابل، هزینه این ویزا نیز بیشتر است.

4.7/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید