وکیل مهاجرت استرالیا، مهاجرت به استرالیا – موسسه دکتر دانی و وکلا

آنچه در این مطلب می‌خوانید

ویزای فرزند استرالیا

ویزای فرزند استرالیا یا ویزای کودک استرالیا نوعی از ویزای خانوادگی استرالیا است. این ویزا نیاز به شرایط مشترکی دارد که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم. همچنین این ویزا، انواع مختلفی دارد که هر کدام مزایای خاص خودشان را دارند.

نکته مهم این است که اگر شما برای هر کدام از ویزاهای استرالیا درخواست دهید و در هنگام درخواست ذکر کنید که فرزند دارد، می‌توانید تحت همان ویزا فرزندان و خانواده‌تان را نیز به استرالیا ببرید و نیازی به اخذ ویزای فرزند به صورت جداگانه نیست.

ویژگی های ویزای فرزند استرالیا

این ویزا برای کودکانی صادر می‌شود که والدین بیولوژیکی یا قیم قانونی آن‌ها در کشور استرالیا زندگی می‌کنند و اقامت دائم استرالیا یا اقامت موقت استرالیا را دارند. اگر والدین ویزای دائمی استرالیا را دارند، نیازی نیست که در زمان ارائه درخواست ویزای کودک در این کشور حضور داشته باشند.

ویزای فرزند استرالیا انواع مختلفی داشته و به طور کلی، می‌توان آن را به دو دسته ویزای فرزند و فرزندخواندگی تقسیم کرد. برای اخذ ویزای فرزندخوانده، باید کودک را پیش از درخواست ویزا به سرپرستی گرفته باشید.
هر یک از این انواع ویزا شرایط خاص خود را داشته و شخص بنا به شرایط خود و فرزندش می‌تواند برای هر یک از آن‌ها درخواست دهد.

اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید و می‌خواهید اعضای خانواده‌تان را نیز به آنجا ببرید، باید علاوه بر همسرتان، برای فرزندان نیز ویزا بگیرید. این ویزا انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید با توجه به شرایط خود و فرزندتان، هر یک را اخذ کنید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای فرزند استرالیا

کودک شما باید در زمان درخواست ویزای فرزند استرالیا مدارک زیر را تکمیل و به سفارت ارائه دهد:

اسناد مربوط به سفر شامل؛ یک کپی از گذرنامه یا سایر مدارک مربوط به خروج از کشور

فرم پرشده درخواست ویزای کودک 47CH

مدارک شناسایی از‌جمله کارت شناسایی، گواهی تغییر نام (در صورت موجود بودن) و …

چهار قطعه عکس پرسنلی با کیفیت خوب و نمای تمام صورت

انجام تست مدیکال استرالیا

اسناد حمایت از فرزند و کپی مدارک هویتی والدین به همراه فرم پرشده 40HC

مدارک تحصیلی اثبات تحصیل دانشجوی تمام‌وقت و ارائه توضیح درباره هرگونه وقفه بیشتر از 6 ماه

مدارک تحصیلی اثبات تحصیل دانشجوی تمام‌وقت و ارائه توضیح درباره هرگونه وقفه بیشتر از 6 ماه

ارائه مدرک مبنی بر ارتباط بیولوژیکی با والدین یا مدارک مربوط به فرزندخواندگی شامل؛ گواهی تولد، گواهی ازدواج و …

اسناد مبنی بر وابستگی کامل مالی کودک به والدین کودک (ازجمله مایحتاج ضروری، مانند غذا، خانه و پوشاک)

ارائه اسناد شخصیتی (Character documents) برای متقاضیان بالای 16 سال و تکمیل فرم شماره 80 یا در برخی مواقع، مدرک تأیید از پلیس

انواع ویزای فرزند استرالیا

ویزای کودک استرالیا انواع مختلفی دارد، اما برخی از شرایط برای اخذ همه آن‌ها مشترک است. شرایط عمومی اخذ ویزای کودک کشور استرالیا عبارت‌اند از:

مزایای ویزای فرزند استرالیا

پس از اخذ ویزای فرزند استرالیا با اقامت والدین یا سرپرست کودک، می‌توانید از مزایای آن بهره‌مند شوید. این مزایا عبارت‌اند از:

اخذ ویزای فرزند استرالیا

اگر در استرالیا زندگی می‌کنید، می‌توانید با اخذ ویزای فرزند، کودک خودتان یا فرزند خوانده‌تان را به استرالیا بیاورید. سه نوع ویزا برای کودک وجود دارد که هر کدام مزایای متفاوتی دارند.

در این مقاله، مدارک و شرایط لازم برای اخذ هر کدام از ویزاهای کودک را بررسی کردیم. برای درخواست ویزای استرالیا و مهاجرت به استرالیا، می‌توانید با وکلای موسسه مهاجرتی دکتر دانی و وکلا تماس بگیرید تا وکلای رسمی مهاجرت به استرالیا در این مسیر، راهنمای شما باشند.

4.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید