وکیل مهاجرت استرالیا، مهاجرت به استرالیا – موسسه دکتر دانی و وکلا

آنچه در این مطلب می‌خوانید

ویزای استارت آپ استرالیا 188E

ویزای استارت‌آپ استرالیا 188E یا ویزای ۱۸۸e استرالیا، برای متقاضیانی است که ایده‌ای نوآورانه داشته باشند. نام دیگر ویزای 188E، ویزای  Entrepreneur stream است اما ویزای استارت‌آپ استرالیا تفاوت‌های بسیاری با ویزای 188 استرالیا دارد.

ایده این ویزا نباید درزمینه ساخت‌وساز یا استخدام نیروی انسانی یا خرید بیزینس یا فرانچرایزی که در حال کار است باشد. برای مثال ایده شما نباید در مورد خرید پمپ بنزین یا رستوران یا نمایندگی … باشد و در اصل و پایه باید یک استارت آپ باشد.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به صورت کامل و دقیق در موسسه حقوقی، مهاجرتی دکتر دانی و وکلا به بررسی این ویزا و سؤالات پیرامون آن بپردازیم.

این ویزا برای کارآفرینان جوانی که می‌خواهند یک کسب و کار جدید در استرالیا راه‌اندازی کنند یا قبلاً یک کسب و کار دارند مناسب است. برای واجد شرایط بودن برای ویزای استارت‌آپ استرالیا، باید تعداد مشخصی امتیاز در آزمون امتیاز داشته باشید.

در ویزای 188E استرالیا شما ملزم به انجام فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در استرالیا هستید. علاوه بر آزمون امتیاز، باید 2.5 میلیون دلار استرالیا در یک ایالت یا منطقه استرالیا سرمایه‌گذاری کنید.

اگر می‌خواهید برای ویزای استارت‌آپ استرالیا درخواست دهید، باید توسط یک ایالت استرالیا یا سازمان دولتی نامزد شده باشید. همچنین باید 5 میلیون دلار استرالیا سرمایه‌گذاری کنید که به سرمایه‌گذاری منطبق شناخته می‌شود.

شما باید فعالیت‌های کارآفرینی را در استرالیا تکمیل کنید و برای فعالیت‌های تجاری خود یک توافق نامه تأمین مالی داشته باشید. ویزای استارتاپ استرالیا، مخصوص کسانی است که ایده‌ای خلاقانه و بر پایه استارتاپ دارند، ویزای استارت‌آپ 188E استرالیا مزایایی دارد که به شرح زیر است:

توجه داشته باشید که ویزای 888 استرالیا یک ویزای دائمی استرالیا است و با تبدیل ویزای 188E استرالیا می‌توانید اقامت دائم استرالیا را دریافت کنید.

شرایط ویزای استارت آپ استرالیا 188E

حتماً باید یک ایالت استرالیا شما را تائید کند که در حال حاضر ایالت استرالیا جنوبی شرایط مناسبی را اعلام کرده است.

حداکثر سن برای درخواست این ویزا 55 سال است و هر چه سنتان کمتر باشد احتمال موفقیت شما بیشتر است؛ اما به صورت کلی نباید برای درخواست این ویزا، بالای 55 سال سن داشته باشید.

سطح زبان شما باید competent English و یا همان آیلتس 6 ) PTE 50 برای افراد بالای 18 سال خانواده آیلتس 4.5 نیاز است)

اگر از طریق ویزای 188E به استرالیا مهاجرت کنید، باید بعد از ورود به استرالیا ایده و استارت آپ خود را راه‌اندازی کنید و 5 سال می‌توانید از طریق این ویزا در استرالیا اقامت موقت داشته باشید.

بعد از این مدت، اگر ایده استارتاپی شما موفق شده باشد و توانسته باشید داخل خاک استرالیا کارآفرینی کنید، می‌توانید ویزای خود را به ویزای سرمایه گذاری استرالیا ساب‌کلاس ۸۸۸ که یکی از ویزاهای اقامت دائم استرالیا است تبدیل کنید.

هزینه‌های دولتی استرالیا باید به صورت دلار پرداخت شوند و هزینه‌ی این ویزا در همان ابتدای کار از شما دریافت می‌شود. در واقع هزینه ویزا، اصلی‌ترین هزینه شما است. به صورت کلی، هزینه‌های ویزای 188E برای متقاضی اصلی و همراهان او به صورت زیر است:

هر متقاضی 18 سال یا بیشتر که نتواند سطح زبان آیلتس 4.5 ارائه کند باید هزینه‌ای معادل 4890 دلار استرالیا پرداخت کند. اگر همسر متقاضی نتواند آیلتس 4.5 ارائه دهد باید 9795 دلار پرداخت کنید.

پس می‌توان گفت داشتن مهارت زبان، تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌های مهاجرت شما خواهد داشت و بهتر است زمانی که در ایران هستید، برای دریافت مدرک آیلتس و بالا بردن نمرده آزمون آیلتس‌تان تلاش کنید.

مدت زمان صدور ویزای استارت آپ استرالیا 188E

 برای شروع تا صدور ویزا مدت زمان دقیق را نمی‌توان اعلام کرد. چرا که مدت زمان دریافت ویزا به عوامل زیادی بستگی دارد که اصلی‌ترین آن شرایط ایالتی است که می‌خواهد اسپانسر شما شود؛ اما معمولاً باید بازه زمانی 2 سال یا مقداری کمتر را در ذهن داشت.

چه زمانی میتوان برای دریافت اقامت دائم استرالیا درخواست داد ؟

بعد از دریافت ویزای 188E استرالیا می‌توان برای دریافت اقامت دائم استرالیا درخواست داد. ما در ادامه شرایطی را که برای تبدیل این ویزا به ویزای اقامت دائم باید دارا باشید را برای شما شرح داده‌ایم:

برای ثبت موفقیت در ویزای 188E چه شرایطی لازم است ؟

ثبت موفقیت‌آمیز فعالیت‌ها، چه به تنهایی و چه با مشارکت در یک کسب و کار که دارای فعالیت‌های کارآفرینانه است؛ که برای این موضوع باید شرایط زیر را رعایت کنید.

خلاصه ویزای استارت آپ 188E استرالیا

اگر ایده‌ای خلاقانه دارید، می‌خواهید استارتاپی راه‌اندازی کنید و مطمئنید که ایده شما احتمال موفقیت بالایی در استرالیا دارد، مهاجرت از طریق ویزای 188E مناسب شما است.

این ویزا، مخصوص استارت‌آپ ها است و به شرایط خاصی نیاز دارد که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم؛ اما در کنار همه این مزایا و شرایط، ویزای 188E استرالیا یک ویزای موقت است و با این ویزا می‌توانید 5 سال در استرالیا اقامت داشته باشید؛ اما می‌توان این ویزا را به ویزاهای اقامت دائم مانند ویزای  888 استرالیا تبدیل کرد و اقامت دائم استرالیا را دریافت نمود.

برای اطلاعات بیشتر درباره این ویزا و سایر ویزاهای مهاجرت استرالیا، با ما تماس بگیرید.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید