وکیل مهاجرت استرالیا، مهاجرت به استرالیا – موسسه دکتر دانی و وکلا

ویزای

اسپانسری

استرالیا

با توجه به کمبود نیروی کار در استرالیا و شرایط شغلی مناسب و درآمدهای بالا یکی از پر طرفدارترین ویزاهای استرالیا، ویزای اسپانسری کارفرما ۱۸۶ استرالیا و ویزای اسپانسری ۴۸۲ استرالیا می‌باشد که در آن کارفرمایانی که نیاز به نیروی کار متخصص دارند، می توانند متقاضیان را حمایت کنند و آن ها را در امور مهاجرت یاری نمایند.

مزایا

مزایای ویزای اسپانسری

یکی از مهمترین دلایلی که باید ویزاهای کاری استرالیا را انتخاب کنیم اینست که متقاضی فاقد سرمایه لازم جهت سرمایه گذاری در استرالیا و گرفتن ویزای سرمایه گذاری است. لذا میتواند براساس تخصص و مهارت خود و اسپانسری کارفرما، برای گرفتن ویزای 482 استرالیا اقدام کند. اما این موضوع باید دلایل مهمتری داشته باشد که این حجم از متقاضیان این ویزا را انتخاب می‌کنند. یکی از مهمترین این دلایل اینست که شرایط سنی برای این ویزا وجود ندارد و مهمترین نقش را در این بین، کارفرمای اسپانسرکننده دارد.

استرالیا سالهای زیادی است که رشد اقتصادی مثبتی را به خود اختصاص داده است و از این حیث رکورد دار استبه دلیل جذب همه ساله تعداد زیادی نیروهای متخصص و ماهر از طرف کشور استرالیا، میتوان این اطمینان را داشت که حضور این افراد میتواند به شما در پیشرفت کسب و کار و تجارت کمک کند.

شما میتوانید برای مشاوره رایگان فرم ارزیابی مربوطه را تکمیل کنید.

5/5 - (6 امتیاز)