وکیل مهاجرت استرالیا، مهاجرت به استرالیا – موسسه دکتر دانی و وکلا

جاب آفر استرالیا

اخذ جاب آفر استرالیا یکی از بهترین راه های مهاجرت دائم و موقت به این کشور است. جاب افر استرالیا که با عنوان Employer Sponsored Visas در این کشور شناخته می‌شود؛ به کارفرمایان استرالیایی این امکان را می‌دهد تا با هدف رفع نیازهای کاری خود نیروی کار ماهر اخذ و تامین کنند. جهت ارائه جاب آفر، شرکت ها و کارفرمایان با بررسی رزومه‌ها و درخواست‌های افراد مختلف، افراد واجد شرایط را برای کارانتخاب نموده و برای افراد برگزیده ویزای اسپانسری استرالیا صادر می‌گردد.

روش‌های اصلی پیدا کردن جاب آفر استرالیا

میتوان گفت که اکثر شرکت های تازه تاسیس و یا شرکت‌های معتبر قدیمی در استرالیا اغلب از سایت‌های کاریابی مانند seek.com.au، au.talent.com/jobs و یا موسسه های کاریابی برای استخدام افراد ماهر استفاده می‌کنند. شایان ذکر است که شاید برخی از پیشنهادهای شغلی فقط به صورت تبلیغات پوستری، آگهی در روزنامه ها و یا در شبکه‌های اجتماعی خود آن کارفرما مطرح شده باشند.

راه‌های افزایش احتمال دریافت جاب آفر استرالیا

شبکه اجتماعی لینکدین یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای معرفی افراد ماهر و کسب و کارها است. شما می‌توانید با قراردادن رزومه حرفه‌ای و به روز از خود در این پلتفرم و ایجاد ارتباط با شرکت‌ها و افرادی که در زمینه کاری شما مشغول هستند شانس خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

اما چطور از طریق لینکدین اقدام کنیم؟ شما می‌توانید با مستقیما کانکت شدن با مدیران شرکت‌های مختلف استرالیایی و یا ارتباط با منابع انسانی این شرکت‌ها، برای آن‌ها پیام ارسال نموده و رزومه خود را ارسال کنید. سعی کنید همیشه شرکت‌های برتری که در حیطه کاری شما در استرالیا مشغول به کار هستند را بشناسید و به صورت مداوم شبکه های اجتماعی آنها را دنبال کنید چرا که شرکت‌های بزرگ دائما برای جذب نیروی کار ماهر، آگهی‌های خود را در لینکدین قرار می‌دهند.

شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین موقعیت های شغلی موجود به سایت‌های اصلی شرکت ها مراجعه نمایید. برخی از شرکت‌ها آگهی‌های استخدام خود را فقط در وبسایت‌های اصلی خود قرار می‌دهند. البته به یاد داشته یاشید که می‌بایست به صورت مداوم سایت‌های کاریابی در استرالیا مانند au.indeed.com را نیز چک کنید و با  آپدیت مداوم رزومه خود در آن‌ها شانس دریافت جاب آفر استرالیا را افزایش دهید چرا که کارفرمایان بسیاری هستند در این وبسایت‌ها حساب های مخصوص کارفرما دارند می‌توانند مستقیما به رزومه افراد مختلف در زمینه های شغلی مد نظرشان دسترسی پیدا کنند.

همچنین می‌توانید با ارسال رزومه خود برای آن‌ها شانس خود را امتحان کنید. به این گونه که ابتدا  وبسایت شرکت را بررسی نموده و در مورد نیازهای شرکت بیشتر تحقیق کنید؛ سپس میزان حقوق احتمالی و مزایای موقعیت شغلی مد نظر را پیدا کرده و در نهایت با توجه به همه این اطلاعات رزومه خود را آپدیت کرده و موارد مورد توجه برای شرکت مد نظر را برجسته . حال می‌توانید رزومه خود را برای آن‌ها ارسال نمایید.

مشاغل مورد نیاز استرالیا هر ساله تغییر می‌کنند و امکان دارد شغلی که امسال پرتقاضا است سال دیگر این حجم از تقاضا را نداشته باشد. اما برخی از مشاغل هستند که هر ساله در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا در بالاترین رتبه ها قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مشاغل حوزه نرم افزار کامپیوتر مانند برنامه نویسی، کارشناس آی تی و غیره هر ساله آگهی های شغلی بسیاری زیادی دارند. سعی کنید برای کارهای دورکاری در استرالیا نیز درخواست ارسال کنید زیرا همین کارها در آینده می‌توانند برای شما تبدیل به دریافت جاب آفر مستقیم استرالیا، ویزای دائم و یا موقت شوند.

در صورتی که مهارت لازم را برای دریافت جاب آفر استرالیا دارید اما همچنان آن را دریافت نکرده‌اید می‌توانید حقوق درخواستی خود را کاهش دهید. کارفرمایان استرالیایی وقتی ببینند که شما با همان میزان مهارت و یا شاید مهارت بیشتر با حقوق کمتر حاضر به کار هستیدقطعا توجه ویژه‌ای به شما خواهند داشت. البته این نکته را در نظر بگیرید که حقوق شما در آینده قطعا به مرور زمان افزایش می‌یابد و امکان پیشرفت در هر موقعیت شغلی در استرالیا بسیار زیاد است.

در استرالیا آژانس های کاریابی معتبری وجود دارند که می‌توانند شما را به موقعیت شغلی مد نظرتان نزدیکتر کنند. آژانس های کاریابی استرالیا اکثرا به صورت تخصصی هرکدام بر روی یک مهارت یا حوزه کاری خاصی فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید برای افزایش شانس دریافت جاب آفر استرالیا از طریق شبکه های اجتماعی و یا سرچ در اینترنت آژانس‌هایی که در حیطه کاری شما فعالیت می‌کنند را پیدا کرده و از طریق ارتباط با آن‌ها برای دریافت جاب آفر اقدام کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید