وکیل مهاجرت استرالیا، مهاجرت به استرالیا – موسسه دکتر دانی و وکلا

[vc_row triangle_shape=”no” css=”.vc_custom_1551091605393{margin-top: 50px !important;margin-bottom: 50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

فریت بار

فریت بار اصطلاحی برگرفته از کلمه‌ی لاتین Freight است. این کلمه مترادف کلمه‌ی Cargo به معنی بار می‌باشد که در صنعت حمل و نقل بیشتر به منظور حمل و ارسال بار به صورت هوایی ، دریایی و زمینی اطلاق می گردد.

زمانی که فردی می خواهد به خارج از کشور مهاجرت کند و لوازم زندگی اش را همراه خود ببرد و این لوازم بیشتر از حد مجاز تعیین شده در هواپیما باشد، باید بار را اصطلاحا فریت کند.

بنا بر قوانین مسافرت هوایی به استرالیا، بار هر مسافر باید دارای وزن و حجم معین و مشخصی باشد و برای هر مقدار اضافه باری که با خود حمل میکند باید در مقابل کانتر پرواز مبلغ قابل توجهی را بابت جریمه پرداخت نماید. با توجه به توضیحات فوق اضافه بار یکی از مهمترین دغدغه های مسافرین، مهاجرین و دانشجویانی است که عازم کشور استرالیا هستند.  بر این اساس در جهت کاهش هزینه های سفر به استرالیا  فریت لوازم ضروری به استرالیا می‌تواند به عنوان گزینه‌ی مناسبی مد نظر قرار گیرد.

تعرفه‌ی هزینه‌ی فریت بار براساس ایرلاین‌های مختلف متغییر می باشد . تعرفه  هواپیمایی امارت برای بار زیر ۴۵ کیلوگرم ۸ دلار ، بار ۴۵-۱۰۰ کیلوگرم ۴.۵ دلار و بار بالای ۱۰۰ کیلوگرم ۳.۳ دلار به ازای هر کیلوگرم می باشد .

در ذیل به صورت خلاصه نکاتی که باید برای فریت بار لحاظ شود ذکر شده است:

* انتخاب کردن وسایل براساس اولویت. فریت کردن برخی از وسایل اولیه و البسه به آرامش فرد مسافر در ماه‌های اولیه اقامت خود در استرالیا کمک می‌کند.

* نحوه بسته بندی وسایل قطعاً نکته ای مهم و ضروری می باشد . تهیه کارتن هایی با جنس و سایز مناسب موجب جلوگیری از آسیب دیدگی بار می‌شود. در صورت داشتن وسایل شکستنی، می‌بایست حتماً برچسب های مربوطه به جعبه ها چسبانده شود.

* جهت فریت وسایل باید با در دست داشتن ویزای مهاجرت به استرالیا و بلیط هواپیما به بخش باربری و گمرک فرودگاه امام خمینی (مبدا) مراجعه شود.

* داشتن لیست کامل از وسایل مربوط به هر جعبه و نظم دهی آنان که باعث کاهش اشتباه در هنگام تحویل و ترخیص بار می‌گردد.

* همراه داشتن مبلغ اضافی جهت بسته بندی‌های ضروری و باسکول کشی بار.

* توجه به ممنوعیت ارسال برخی کالا‌ها به استرالیا. از جمله: شامپو و نرم کننده ، عطر و ادکلن ، ترشیجات ، عرقیات ، اسپری ، الکل ، باتری و …

در آخر لازم به ذکر است ، بعد از اخذ ویزای مهاجرت به استرالیا می‌بایست لیست کاملی از وسایل مورد نیاز در ماه های اولیه اقامت را تهیه کرد. بهترین مرجع برای استعلام آخرین شرایط فریت ، تماس با بخش مربوط به فریت فرودگاه امام خمینی می باشد.

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

امتیاز دهید