وکیل مهاجرت استرالیا، مهاجرت به استرالیا – موسسه دکتر دانی و وکلا

[vc_row triangle_shape=”no” css=”.vc_custom_1551091605393{margin-top: 50px !important;margin-bottom: 50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

دلایل و مزایای مهاجرت به استرالیا

سالانه افراد زیادی از سراسر جهان براساس شرایط گوناگون و دلایل متفاوتی که دارند تصمیم به مهاجرت به استرالیا می‌گیرند و بر همین اساس از طریق‌های مختلفی برای ویزای استرالیا اقدام می‌کنند. تبحر و دانش وکیل مهاجرت استرالیا مهم‌ترین عامل برای رسیدن به مقصد محسوب می شود و بهترین راهنما در مسیر پر فراز و نشیب مهاجرت و اخذ ویزا خواهد بود .

در سال های اخیر ، کشور استرالیا به چند دلیل اصلی به گزینه پر طرفدار جهت مهاجرت برای ایرانیان تبدیل شده است .

  • شرایط اقتصادی مناسب و با ثبات یکی از مهمترین دلایل انتخاب استرالیا به قصد مهاجرت است . استرالیا به علت اقتصاد بازار آزاد یکی از مقاصد عالی برای سرمایه گذاری می باشد . همچین منابع طبیعی عظیم و پایدار ، اقتصاد مدام در حال توسعه، اقتدار فنی و سیستم مالیاتی از دیگر مزایای استرالیا محسوب می شوند . در واقع شرایط مساعد اقتصادی مهمترین عامل جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا می باشد .
  • یکی از شاخص ترین مزایای مهاجرت به استرالیا در مقایسه با بقیه کشورهای مهاجرپذیر ، وجود تنوع فرهنگی در این کشور است . وجود افراد از اقوام و ملل و مذاهب گوناگون ، استرالیا را به یک کشور مهاجر دوست تبدیل کرده است . در واقع می توان استرالیا را به یک ملت چند فرهنگی و چند قومیتی توصیف کرد که پذیرای بیش از ۲۷۰ قومیت است .
  • وجود موقعیت های شغلی متعدد و بالا بودن درآمد افراد در مقایسه با سایر کشورهای مهاجرپذیر و پیشرفته ، منجر به ارتقای سطح کیفیت زندگی مردم در استرالیا شده است . به صورت خلاصه ، بالابودن حداقل دستمزد و استاندارد زندگی استرالیا را به یک مقصد ایده ال برای مهاجرت تبدیل کرده است . افرادی که جهت ویزای تخصص ومهارت استرالیا و ویزای کار استرالیا اقدام می کنند ، از آینده شغلی روشن و قابل پیشرفتی برخوردار هستند .
  • کیفیت بالا و رایگان سیستم خدمات درمانی دولتی استرالیا ، یکی از مزایای حائز اهمیت برای زندگی با سطح کیفیت بالا در این کشور می باشد . تمامی بیمارستان های دولتی مجهز به خدمات پیشرفته ای است که به راحتی در دسترس عموم مردم قرار می گیرند . شهروندان که دارای ویزای دائم استرالیا را دارا هستند ، به بیمه خدمات درمانی دسترسی دارند که هزینه آن را از طریق سیستم مالیاتی پرداخت می کنند .
  • کشور استرالیا دارای آب و هوا و اکوسیستم های متنوعی است . هر هشت ایالت استرالیا از آب و هوای متفاوتی برخوردار است . در بیشتر ایالت ها چهارفصل وجود دارد ، در قسمت شمالی هوا خشک و مرطوب است . فصل های استرالیا برعکس نیم کره ی شمالی زمین است . به عنوان مثال کریسمس در وسط تابستان جشن گرفته می شود . ایالت کوئیزلند دارای جنگل های بارانی گرمسیری و سواحل طلایی شنی ، ایالت نیو ثاث ولز پوشیده شده از جنگل های سرسبز و مناطق کوهستانی برفی است . اخذ ویزای توریستی استرالیا این امکان رو فراهم میکند که افراد از طبیعت و آب و هوای بی نظیر و منحصر به فرد استرالیا لذت ببرند .
  • کشور استرالیا از سطح بالای از آموزش و خدمات آموزشی در سطوح مختلف بهره مند است . مدارس عمومی به صورت رایگان ارائه می شوند که رشته های اصلی و‌ کلیدی و همچین هنرهای نمایشی و ورزشی آموزش داده می شوند . در مقاطع دانشگاهی دانشجویان از بیش از ۲۰۰ کشور در حال آموزش و درس خواندن در رشته های مختلفی هستند . در واقع استرالیا بهترین محیط های یادگیری را فراهم کرده است . به همین علت تحصیل در استرالیا و اخذ ویزای تحصیل در حال افزایش روزافزون می باشد .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

امتیاز دهید