وکیل مهاجرت استرالیا، مهاجرت به استرالیا – موسسه دکتر دانی و وکلا

خلاصه بودجه دولت فدرال در سال ۲۰۲۱-۲۲

 

دولت در برنامه ریزی مهاجرت ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ طبق سال گذشته صدور ۱۶۰۰۰۰  ویزا را حفظ خواهد کرد. سهمیه ویزاهای مهارتی و خانوادگی افزایش یا کاهش نداشتند و برای سال ۲۰۲۱-۲۰۲۲ با همان سهمیه قبلی و با تمرکز بر روی افراد آنشور(افرادی که در خاک استرالیا هستند) حفظ شده اند.

 

ویزاهای مهارتی:

حدود۵۰ درصد از برنامه ویزاها به ویزاهای مهارتی تخصیص داده شده است.

 

ویزای خانوادگی:

تعداد ویزاهای تخصیص داده شده برای ویزای خانوادگی برای سال ۲۰۲۱-۲۰۲۲   ۷۷۳۰۰تعیین شده است.

 

ویزای بشردوستانه:

تعداد ویزاهای بشردوستانه در سهمیه قبل خود یعنی ۱۳۷۵۰ حفظ خواهد شد.

 

ویزای استعداد درخشان: (Global Talent)

طی چهار سال آینده ۵۵۰ میلیون دلار برای جذب استعدادهای درخشان و سرمایه گذاران  خارج از كشور تعهد خواهد شد. ATO مشاوره مالیاتی سریع را به سرمایه گذاران خارجی ارائه می دهد و قوانین اقامت مالیاتی فردی ساده می شود.

ساده سازی ویزا برای هدف قرار دادن افراد استعداد درخشان صورت خواهد گرفت، جزئیات بیشتری از این جریان اعلام نشده است. این اطلاعیه به احتمال زیاد به خدمات ویزای گلوبال تلنت اشاره دارد.

 

ویزای دانشجویی:

دولت به دارندگان ویزای دانشجویی برای کار بیش از ۴۰ ساعت در هر دو هفته، به شرطی که در بخش های گردشگری یا مهمان نوازی مشغول به کار شوند، اجازه میدهد.

 

دارندگان ویزا موقت:

دولت الزام متقاضیان ویزای فعالیت موقت زیر کلاس ۴۰۸ را برای نشان دادن تلاش های خود برای خروج از استرالیا در صورت قصد انجام کار کشاورزی حذف کرده است.

دوره ای که یک دارنده ویزای موقت می تواند برای ویزای فعالیت موقت درخواست کند نیز از ۲۸ روز قبل از انقضا ویزا به ۹۰ روز قبل از انقضا ویزا تمدید شده است.

 

ویزای موقت والدین حمایت شده – تمدید مدت اعتبار

مدت اعتبار ویزای Sponsored Parent (موقت) برای افرادی که به دلیل محدودیت های سفر COVID-19 قادر به استفاده از ویزا نیستند ۱۸ ماه افزایش می یابد.

 

با توجه به اختصاص تعداد مناسب به ویزاهای BIIP ، Global Talent و Family، کاهش کلی سایر ویزاهای مهاجرت ماهر مشهود است.

همانطور که قبلاً اشاره شد، پیش بینی می شود که مهاجرت خالص خارج از کشور   (NOM) از ۱۵۴۰۰۰نفر در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰به ۷۲۰۰۰نفر کاهش یافته است و به تدریج در سال های ۲۰۲۳-۲۰۲۴ به ۲۰۱۰۰۰نفر افزایش پیدا میکند.

امتیاز دهید