وکیل مهاجرت استرالیا، مهاجرت به استرالیا – موسسه دکتر دانی و وکلا

بازگشایی مرزهای بین المللی در نیوساوت ولز زودتر از موعد مقرر

1491591580017 1

 

اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا اعلام کرد در حال مذاکره با دولت ایالتی نیو ساوت ولز در مورد تسریع بازکردن مرزهای بین المللی در ابتدای ماه نوامبر است.

نخست وزیر استرالیا می گوید که با دولت نیو ساوت ولز همکاری می کند تا گشایش مرزهای بین المللی را زودتر از آنچه انتظار می رود تسریع کند.

آقای موریسون در پیام ویدئویی که قبل از لغو محدودیت های کرونایی از فردا ۱۱ اکتبر در سراسر نیوساوت ولز منتشر شد، تاکید کرد که زمان آن است که گام به گام و همراه یکدیگر “زندگی خود را پس بگیریم”.

وی گفت: من و دومینیک پرروت در مورد اینکه چگونه می توانیم برنامه خود را برای باز کردن سفرهای بین المللی در صورت اجرای قرنطینه ۷ روزه خانگی تسریع کنیم گفتگو کردیم.

من می دانم که دولت نیو ساوت ولز به دنبال سرعت بخشیدن به اجرای برنامه قرنطینه خانگی در ماه نوامبر است و اگر این اتفاق بیفتد ما می توانیم برای تسهیل گشایش زودتر مرز های بین المللی به نیوساوت ولز کمک کنیم.

آقای موریسون گفت که این به معنای قرنطینه خانگی برای استرالیایی های واکسینه شده است که مایل به بازگشت از طریق سیدنی به خانه هستند و این امکان را برای سفرهای بین المللی برای استرالیایی های واکسینه شده برای خروج و بازگشت فراهم می کند.

وی همچنین استرالیایی ها را به خاطر فداکاری ها و نرخ بالای واکسیناسیون کوید-۱۹ در مواجهه با آنچه او “نبرد نسل ما” توصیف کرد ستود و گفت ما کووید را شکست می دهیم و زندگی مان را پس می گیریم.

درحال حاضر ۸۲.۲ درصد از استرالیایی های واجد شرایط بالای ۱۶ سال اولین دوز واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند که این رقم برای دریافت کنندگان هر دو دوز ۶۱.۹ درصد می باشد.

امتیاز دهید