وکیل مهاجرت استرالیا، مهاجرت به استرالیا – موسسه دکتر دانی و وکلا

حضور هفت دانشگاه استرالیا در لیست صد دانشگاه برتر دنیا

 

طبق جدیدترین رتبه بندی دانشگاه های جهان که توسط نشریه معتبر سالانه (QS World University Ranking) انتشار میابد، نام هفت دانشگاه استرالیایی در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان به چشم می خورد.

 این فهرست جهانی ۱۰۰ دانشگاه جهان از چند منظر گوناگون از جمله عملکرد پژوهشی، شهرت دانشگاهی، قابلیت اشتغال فارغ التحصیلان و نسبت کارکنان به دانشجویان با یکدیگر مقایسه شده اند.

در این فهرست جهانی معتبر، انستیتوی تکنولوژی ماساچوست (Massachusetts Institute of Technology) یا به اختصار “ام آی تی” برای هشتمین سال پی در پی در مقام بهترین دانشگاه جهانی قرار گرفته است. پس از ام آی تی، دانشگاه های استنفورد (Standford university)، دانشگاه هاروارد (Harvard University) و دانشگاه آکسفورد (University Oxford) به ترتیب در رتبه های دوم تا چهارم جهان قرار دارند. با آن که دانشگاه های استرالیایی از منظر نسبت دانشجویان بین المللی و شهرت آکادمیک عملکرد خوبی را ارائه داده اند اما در بخش نسبت بین دانشجویان و کارکنان ضعیف عمل کرده اند.

 

Best Universities In Australia For MS The University of Adelaide

در این فهرست جهانی، دانشگاه ملی استرالیا (Australian National University) در رتبه ۲۹  جهان قرار گرفته است. این دانشگاه هم چنین در کل استرالیا نیز مقام نخست را کسب کرده است.

در این فهرست جهانی،

دانشگاه ملبورن (University of Melbourne) در رتبه ۳۸ جهان

 دانشگاه سیدنی (University of Sydney) در رتبه ۴۲

 دانشگاه نیوساوت ولز (University of NSW) در مقام ۴۳ جهان

دانشگاه کوئینزلند (University of Queensland) در رتبه ۴۷

 دانشگاه موناش (Monash University) در رتبه ۵۸

دانشگاه وسترن استرالیا (University of Western Australia)  در رتبه ۸۶ جهان قرار گرفته اند.

 

5/5 - (1 امتیاز)