وکیل مهاجرت استرالیا، مهاجرت به استرالیا – موسسه دکتر دانی و وکلا

 

بررسی شاخه فناوری کشاورزی و غذا (Agri-food and AgTech) در ویزای گلوبال تلنت

 

image2

 

ویزای گلوبال تلنت استرالیا یا GTI ، ویزایی است که به منظور رشد و پیشرفت اقتصادی استرالیا به افرادی که دارای مهارت ها و تخصص های ویژه باشند اجازه اقامت دائم و کار در استرالیا را می دهد.

کشور استرالیا به دنبال جذب افراد نخبه در ده شاخه خاص است که برای آینده اقتصادی کشور در اولویت می باشند.

یکی از این ده شاخه، شاخه فناوری کشاورزی و غذا (Agri-food and AgTech ) است که

در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

 

 

 

بر اساس سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا بخش فناوری کشاورزی و غذا (Agri-food and AgTech) شامل تخصص های زیر است، اما محدود به آن نیست:

  • فناوری بذر
  • نانومواد
  • سوخت های زیستی
  • زنجیره تامین و بسته بندی
  • فناوری های پوشیدنی

 

فناوری بذر (Seed technology )

این شاخه شامل افرادی میشود که در تحقیقات علوم و فناوری های بذر نقش دارند. با هدف بهبود کیفیت بذر، حفظ بذرهای غذایی و کشاورزی را انجام می دهند.

زنجیره تامین و بسته بندی (Supply chain and packaging)

زنجیره تامین به معنای مدیریت روابط بین مشاغل مسئول تولید و عرضه کارآمد محصولات از سطح مزرعه به مصرف کنندگان است تا نیازهای مصرف کنندگان را از نظر کمیت، کیفیت و قیمت به طور مطمئن برآورده کند.

نانومواد(Nanomaterials)

استفاده از فناوری نانو شامل انتقال ژن یا انتقال DNA با نانوذرات در گیاهان برای افزایش مقاومت برابر حشرات، پردازش و ذخیره سازی مواد غذایی، افزودنی های نانوذرات و افزایش ماندگاری محصول است. فناوری نانو در بحث کشاورزی بسیار گسترده است و تمام افرادی که در این شاخه سابقه کاری و پژوهشی دارند میتوانند اقدام کنند.

سوخت های زیستی (Biofuels)

سوخت های مایع تولید شده از محصولات کشاورزی و ضایعات این پتانسیل را دارند که یک منبع مطمئن و پایدار از سوخت را برای تکمیل نیازهای فزاینده انرژی ما تامین کنند. سوخت های زیستی منبع بالقوه برای انرژی های تجدید پذیر هستند و تمام افرادی که در این زمینه هرگونه فعالیت پژوهشی و کاری دارند، میتوانند در این شاخه جای بگیرند.

فناوری های پوشیدنی (Wearable technologies)

نمونه های متداول فناوری پوشیدنی عبارتند از تجهیزات هوشمند مانند حلقه، مچ بند، ساعت و سنجاق و ردیاب های تناسب اندام که اغلب به شکل مچ بند یا بند ، مواردی مانند فعالیت بدنی و علائم حیاتی را تحت نظر دارد. افرادی که در تحقیق و توسعه های این قبیل تجهیزات رزومه خوبی داشته باشند، در این بخش جای میگیرند.

امتیاز دهید