وکیل مهاجرت استرالیا، مهاجرت به استرالیا – موسسه دکتر دانی و وکلا

 

ویزای استعداد درخشان استرالیا ساب کلاس ۱۲۴/۸۵۸

برنامه جدید دولت استرالیا برای جذب نخبگان تحت عنوان Global Talent Independent program یا استعدادهای درخشان در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۹ معرفی گردید. این استریم مختص افرادی است که در سطوح بین المللی و در زمینه فعالیت خود به عنوان فرد برجسته یا افتخارآفرین هستند.

ویزای استعداد درخشان همانند ویزای نخبگان زیر مجموعه ویزاهای دایم  ۱۲۴ و ۸۵۸ قابل انجام است. تمامی شرایط ویزای ۱۲۴ استرالیا مانند ویزای ۸۵۸ استرالیا میباشد و تنها یک فرق عمده میان این دو ویزا وجود دارد و آن این است که در ویزای ۱۲۴ استرالیا، افراد دارای استعداد درخشان که خارج از استرالیا هستند، متقاضی این ویزا هستند و در ویزای ۸۵۸ استرالیا، افراد دارای استعداد درخشان که داخل استرالیا هستند، متقاضی این ویزا میباشند.

 

 

رشته های مهارتی ویزای ۱۲۴/۸۵۸ استرالیا

برای ابراز تمایل در قرارگرفتن در اولویت بندی برنامه، متقاضی باید در یکی از هفت بخش زیر، دارای مهارت بالایی باشد و بتواند آستانه درآمد بالا را کسب نماید و یا اخیرا فارغ التحصیل دکترا یا فوق لیسانس باشد.

  1. فناوری کشاورزی (AgTech)
  2. فناوری اقتصادی (FinTech)
  3. فناوری پزشکی (MedTech)
  4. امنیت سایبری (Cyber Security)
  5. فضا و تجهیزات پیشرفته (Space and Advanced Manufacturing)
  6. فناورزی انرژی و معدن (Energy and Mining Technology)
  7. کوانتوم، دیجیتال پیشرفته، علوم داده و فناوری اطلاعات (Quantum Information, Advanced Digital, Data Science and ICT)

 

 

مزایای برنامه استعداد درخشان استرالیا

  •  این ویزا، یک ویزای اقامت دائم است
  •  هیچ محدودیت سنی برای متقاضی نخواهد داشت و متقاضی میتواند با هر سنی برای این ویزا اقدام کند. ولی اگر متقاضی کمتر از ۱۸ سال و بیشتر از ۵۵ سال داشته باشد، باید یک مزیت و منفعت مهم و شاخصی برای استرالیا داشته باشد.
  • این ویزا به متقاضی اجازه میدهد تا برای همسر و یا اعضای خانواده خود نیز ویزا دریافت کند.
  •  متقاضی و خانواده وی میتواند به صورت دائم در استرالیا، زندگی و کار کنند. در استرالیا، در مدرسه یا دانشگاه، تحصیل کنند و همچنین خدمات درمانی رایگان یا مدیکیر دریافت کنند.

 

 

شرایط ویزای ۱۲۴/۸۵۸ استرالیا

شرط زبان: حداقل مدرک زبان برای این ویزا آیلتس 4.5 و یا معادل آن میباشد.

شرط معرف: متقاضی برای دریافت این ویزا حتما باید معرف داریا اقامت دایم و یا شهروند استرالیا داشته باشد و یا یک سازمان معتبر در استرالیا، او را حمایت کند. معرف می بایست فرد یا ارگان برجسته در همان حوزه تخصصی متقاضی باشد.

شرط سابقه فعالیت: متقاضی باید در زمان اقدام برای این ویزا، حداقل در دو سال گذشته در درجات بالای فعالیت هنری و یا ورزشی خود قرار داشته باشد.

شرط سلامت: متقاضی باید دارای سلامت جسمی باشد و گواهی عدم سوء پیشینه نیز ارائه کند.

شرط میزان حقوق: متقاضی میبایست مدارکی مبتنی بر حقوق ۱۴۸۰۰۰ دلار استرالیا و یا پتانسیل دریافت چنینی حقوقی پس از اخذ ویزا ارایه کند. در صورتی که متقاضی اخیرا در مقطع دکترا و یا فوق لیسانس فارغ التحصیل شده و یا حداکثردر نیم سال تحصیلی جاری دوره تحصیلی خود را در مقاطع مذکور به اتمام می رساند از شرط حقوق مستثنی خواهد شد.

 

 

مراحل ویزای ۱۲۴/۸۵۸ استرالیا

ویزای ۱۲۴/۸۵۸ استرالیا دو مرحله دارد.

  1. ثبت EOI: زمانیکه شما EOI را ثبت میکنید، یک تائیدیه دریافت میکنید مبنی بر اینکه مراحل ثبت را کامل کرده اید و در صف قرار گرفته اید.
  2. اقدام برای ثبت ویزا پس از دریافت کد منحصر به فرد.

 

 

پرسش و پاسخ های مرتبط با ویزای ۱۲۴/۸۵۸ استرالیا

  • چه مدت می توان با ویزای ۱۲۴/۸۵۸ استرالیا در این کشور ماند؟
    این ویزا یک ویزای دائم است.
  • آیا برای ویزای ۱۲۴/۸۵۸ حتما باید معرف داشته باشیم؟
    بله. از اساسی ترین شرایط این ویزا، اینست که متقاضی معرف داشته باشد و یا یک سازمان معتبر او را حمایت کند.
  • در صورتیکه متقاضی برای ویزای ۱۲۴/۸۵۸ استرالیا اقدام کند، میتواند خانواده خود را همراه خود ببرد؟
    بله. متقاضی میتواند همسر و فرزندان وابسته به خود را نیز به همراه خود به استرالیا ببرد.
  • گواهی سلامت و گواهی عدم سوء پیشینه را فقط متقاضی باید ارائه دهد؟
    علاوه بر متقاضی، اعضای خانواده فرد نیز باید گواهی سلامت و عدم سوء پیشینه را ارائه دهند.
  • اگر سن متقاضی بیشتر از ۴۵ سال باشد، امکان گرفتن ویزای ۱۲۴/۸۵۸ استرالیا نیست؟
    برای گرفتن ویزای ۱۲۴/۸۵۸ استرالیا، هیچ محدودیت سنی وجود ندارد ولی اگر سن متقاضی کمتر از 18 سال و یا بیشتر از 55 سال باشد، باید یک مزیت مهم برای استرالیا داشته باشد تا مورد قبول واقع شود.
  • بعضی از دفاتر مهاجرتی، بدون داشتن وکیل اقدام به تنظیم قرارداد با موکل میکنند. آیا داشتن وکیل الزامی است؟
    مستحضر باشید که وکلایی که نام آنها در اداره مهاجرت استرالیا به صورت رسمی ثبت شده است، تخصص و اطلاعات کافی را در زمینه مهاجرت دارند. ولی اگر قرار باشد که موکل، وکیل متخصصی که عضو MARA میباشد را نداشته باشد، نیازی به این موسسات نخواهد بود.
  • چرا برای مهاجرت به استرالیا از موسسه دکتر دانی کمک بگیریم؟
    موسسه دکتر دانی و وکلا زیر نظر دکتر مجتبی دانی، اولین و تنها وکیل مهاجرت دارای دکترای تخصصی حقوق بین‌الملل از استرالیا، با بیش از ۱۲ سال سابقه مشاوره حقوقی شرکت‌های دولتی و خصوصی و همچنین تحقیق و تدریس در دانشگاه در رشته حقوق بین‌الملل در ایران و استرالیا می‌باشد. وی همچنین عضو موسس موسسه حقوق بین‌الملل نوبیان در تهران می باشد. دکتر دانی وکیل ثبت شده در MARA با شماره ثبت ۱۸۰۰۲۶۰ و MIA با شماره ثبت ۱۸۴۳۷ است. موسسه دکتر دانی و وکلا متشکل از متخصصین مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و تجارت می باشد. در این موسسه انجام کلیه امور حقوقی و مهاجرتی از ابتدای عقد قرارداد تا سرانجام پرونده با نظارت دقیق و مستقیم دکتر دانی انجام می‌گیرد.

 

امتیاز دهید