وکیل مهاجرت استرالیا، مهاجرت به استرالیا - موسسه دکتر دانی و وکلا
en ir

ویزای کارآفرینی استرالیا، ویزای استارت آپ استرالیا، ویزای سرمایه گذاری استرالیا

Business innovation

ویزای کارآفرینی

اقتصاد موفق و زبانزد استرالیا، این کشور را به یکی از مقاصد محبوب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان از سراسر جهان تبدیل کرده است. ویزای کارآفرینی، به سرمایه‌گذاران و تجاری که مایل هستند اقامت استرالیا را از طریق سرمایه‌گذاری دریافت کنند اعطا می‌شود تا با راه‌اندازی کسب‌وکار خود به اقتصاد این کشور کمک کنند. به طور کلی دو نوع ساب‌کلاس موقت و دائم برای ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا وجود دارد که شامل ویزای 188 و ویزای 888 است.

سابکلاس 188

ویزای سرمایه گذاری استرالیا ساب‌کلاس 188

ساب‌کلاس 188مختص کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی است که قصد سرمایه‌گذاری در استرالیا را دارند. این ویزا موقت و در چندین زیرشاخه مختلف  از جمله کارآفرینی، سرمایه‌گذاری، و سرمایه‌گذاری بالقوه و … ارائه می‌شود.

1674779247595

سابکلاس 888

ویزای کارآفرینی دائم سابکلاس 888

ساب‌کلاس 888  به کارآفرینانی که پس از موفقیت در کسب‌وکار یا سرمایه‌گذاری خود در استرالیا، قصد دائمی شدن اقامتشان در این کشور را دارند اعطا می‌شود. جهت اخذ اقامت دائم از طریق ویزای 888 استرالیا، متقاضی باید قبلاً ساب‌کلاس 188 را دریافت نموده و شرایط خاص برای واجد شراط بودن را برآورده کند تا به عبارتی ویزای موقت 188 خود را به ویزای 888 دائم تبدیل نماید.

With Australia subclass 188 visa get Fast track processing

ویزای سرمایه گذاری 188E

ویزای سرمایه گذاری 188E استرالیا یا ویزای استارت آپ استرالیا برای متقاضیانی است که ایده‌ای نوآورانه داشته باشند. نام دیگر ویزای استارت آپ ۱۸۸E استرالیا، Entrepreneur stream است. اما ویزای استارت‌آپ استرالیا تفاوت‌های بسیاری با ویزای 188 استرالیا دارد. در ادامه همراه ما باشید تا به صورت کامل و دقیق در موسسه دکتر دانی و وکلا به بررسی انواع ویزاهای سرمایه گذاری و سؤالات پیرامون آن بپردازیم.

Australia Flag Download PNG
4.6/5 - (10 امتیاز)
ارزیابی و مشاوره رایگان